Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férfi dolgok

A fiúkat lenyűgözik nemi szerveik. Ez a csodálat sosem szűnik meg. Ha van a témához kapcsolódó képed, videód, írásod, vagy csak kérdésed van, ne habozz! Írj a ferfidolgok.blog@gmail.com-ra!

Utolsó kommentek

  • Kxkxkx: Most találtam rá erre a blogra engem is nagyon izgat a közös hoki de sajnos még nem volt benne részem (2019.05.05. 21:52) Közös hoki
  • gyuzsa: ....az első ilyen élményem egy nyilvános wc-ben volt, ahol egy eléggé ittas pasi verte a farkát a piszoárnál. Először kimentem, de izgatott a dolog, többször is visszamentem és néztem....aztán elkez... (2018.03.31. 08:40) Közös hoki
  • Giton: Számomra ez az egyik legizgatóbb formája a szexnek. Nem volt benne sokszor részem, de nagyon izgat. (2018.02.19. 11:09) Közös hoki
  • Hajas Ferenc: Heteró fiuknál is természetes a közös hoki (2017.08.22. 07:01) Közös hoki
  • Hajas Ferenc: Kiverném közösen fiukkal aki benne van irjon. (2017.08.22. 06:56) Közös hoki
  • Utolsó 20

Korán kezdtem

2013.06.23. 20:02 Dr. Jerry

Idő szűkében ismét egy levelet osztok meg veletek, mert tanulságosnak gondoltam, és pont ide való, hisz olyan tabukat és titkokat tartalmaz, amik ellen felszólalunk itt. Írjátok meg a ti történeteteket is!

"Legtöbb fiú a nyilvánvaló nemi érése határán kezd el játszani magával mikor a merevedéseit már a felnőttekre jellemző lelki vonásokat is hordozó nemi izgalom kíséri. Én magam teljesen éretlen korban, 9 évesen juttattam magam a csúcsra először, a legegyszerűbb marokfogásos technikával. Egyedül ebédeltem otthon, és bár régebben is megesett már, ezúttal szokatlanul sokáig tartott egy spontán merevedésem, ami nagyon felkeltette az érdeklődésem. Slicces alsónadrágom volt, így hogy ne érjen a bőréből kibújt makkomhoz semmi, kigomboltam és hagytam ágaskodni míg befejeztem a kaját. Meglepett, hogy ennyi idő sem volt elég, hogy elmúljon, hisz mindig el szokott, de most csak meredezett felfelé, és olyan nagynak tűnt, hogy elő is húztam egy vonalzót és megmértem, életemeben először tulajdonítottam jelentőséget annak, hogy mekkora lehet. 7 cm volt, ezt egy életre megjegyeztem. Ekkorra viszont már annyira lekötött a kis pöcök, hogy elnyúlva a kanapén vizsgálgattam, fogdostam, meg leszorítottam és azon szórakoztam, hogy ha hírtelen elengedem akkor visszaugrik mintha rugós lenne, és egyre kellemesebb volt hozzáérni a makkomhoz is, amit eddig csak olyankor fedtem fel, ha épp megmostam vagy pisiltem, bár akkor sosem teljesen. Ekkor valahogy összeraktam a fejemben, hogy miért is esik olyan jól ha ott matatok. Beugrott amit már régen tudtam, hogy a szex bár tabu téma, és szinte soha nem beszélnek róla, a felnőttek nyilván nagyon élvezik, és a kukijukat használják hozzá. Azt is tudtam az osztálytársaimtól, hogy azért csinálják nőkkel, mert kell egy punci is amibe bele lehet dugni, és ha eleget mozog az ember a lyukban akkor valami olyat él át, ami nagyon titkos, nem véletlen hogy csak szerelmesek csinálják és ők sem beszélnek róla, főleg nem gyerekeknek. Gondoltam lyukat én is tudok képezni, épp megfelel a kezem a célnak. Automatikusan úgy kezdtem csinálni, hogy a fitymám húzogattam fel-le zárt marokkal, mert sokkal kellemesebb volt, mint közvetlenül a makkomat dörzsölni szárazon. Vagy egy órán át feküdtem ungyanabban a pozícióban, tök meztelenül, mert egyre jobban élveztem, és tudtam, hogy jó úton haladok, és nem véletlenül állt órák óta a fütyim keményen: most lerántom a leplet a szex titkáról, ráadásul egyedül! Akkorát élveztem, hogy egy pillanatra az is megfordult a fejemben, hogy valamit "elrontottam" és valami féle görcsöt kaptam, vonaglottak a combizmaim mintha az áram rázna. Visszagondolva szerintem az ejakulációs összehúzódásaim is megvoltak, csak éretlenségem okán nem volt még se ondóm, se előnedvem, megúsztam szárazon. Ezek után még évekig fogalmam sem volt arról, hogy ezt mások is csinálják, az én kis titkom volt és senkivel nem osztottam meg. Talán ekkoriban lettem szégyellős is mások előtt, mert hatalmas jelentőséget tulajdonítottam az apró izének a lábaim közt. Emléxem, hogy hatodikban egy osztálytársam széles vigyorral az arcán megkérdezte az öltözőben, hogy "te maszturbálsz?" de mivel nem ismertem a szót, azt hittem ez valami olyasmi amit csak a lányok csinálnak, mint a menstruáció, és egyébként is kicsik vagyunk még hozzá, ezért lehülyéztem és otthagytam. Pedig még ebben az évben az első igazi magömlésemen is túlestem. Akkorra már nagyobb tudást gyűjöttem Szilágyi Vilmos - Szexuális kulturánkról című könyvéből. Ezt olvasgatva a fotelben egy suli utáni délután annyira felizgultam a sok infótól amit megtudtam belőle, hogy (mint addigra már szokásommá vált) kivertem, és egy csepp színtelen zselé szerű anyag jelent meg a kielégülésemet kísérő lüktetések közt a makkom hegyén (felnőttként inkább előnedvnek nevezném mint ondónak), és tudtam hogy már nagy fiú vagyok.44899-300x225.jpg Ekkor 12 éves voltam, de mivel a péniszem és a fanszőröm még egy teljes évig nem indult növekedésnek (igen, 13 éves koromban még csupasz voltam mindenütt) csak még szégyellősebb lettem, és bár a könyvekből tudtam, hogy normális amit csinálok, még évekig megtartottam magamnak mindent amit tudtam, tettem.

1 komment

Címkék: önkielégítés orgazmus erekció merevedés pénisz fityma maszturbálás hímvessző onánia makk első magömlés első orgazmus onanizál spontán merevedés

A bejegyzés trackback címe:

https://ferfidolgok.blog.hu/api/trackback/id/tr335374801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vesse 2013.06.25. 13:29:11

En is korán kezdtem az önkielégítést, meg nem voltam 10 evés, de minden délután rendszeresen játszottam a fütyimmel. Nem tudtam, hogyan kell kiverni, de nagyon fel voltam izgulva. Aztán egyszer, meg 10 éves korom előtt egy hatalmasat elveztem szárazon, mint Jerry. Később jött az ondó (nagyon kevés), majd évekkel később kezdett el szőrösödni a farkam. Ahogy visszanézem a regei, gyerekkori fényképeket, el esem hiszem, hogy az az ártatlan, éretlennek kinéző kisfiú, akinek 10-15 evésen látszom a fotókon, mar rendszeresen rejszolt! Éjszakai magömlésem soha nem volt, talán éppen azért nem, mert napközben rendszeresen ürítettem a kantejemet.
süti beállítások módosítása