Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férfi dolgok

A fiúkat lenyűgözik nemi szerveik. Ez a csodálat sosem szűnik meg. Ha van a témához kapcsolódó képed, videód, írásod, vagy csak kérdésed van, ne habozz! Írj a ferfidolgok.blog@gmail.com-ra!

Utolsó kommentek

  • Kxkxkx: Most találtam rá erre a blogra engem is nagyon izgat a közös hoki de sajnos még nem volt benne részem (2019.05.05. 21:52) Közös hoki
  • gyuzsa: ....az első ilyen élményem egy nyilvános wc-ben volt, ahol egy eléggé ittas pasi verte a farkát a piszoárnál. Először kimentem, de izgatott a dolog, többször is visszamentem és néztem....aztán elkez... (2018.03.31. 08:40) Közös hoki
  • Giton: Számomra ez az egyik legizgatóbb formája a szexnek. Nem volt benne sokszor részem, de nagyon izgat. (2018.02.19. 11:09) Közös hoki
  • Hajas Ferenc: Heteró fiuknál is természetes a közös hoki (2017.08.22. 07:01) Közös hoki
  • Hajas Ferenc: Kiverném közösen fiukkal aki benne van irjon. (2017.08.22. 06:56) Közös hoki
  • Utolsó 20

Szerintetek?

2013.10.05. 14:37 Dr. Jerry

dsc_00213_1380976434.jpg_1536x2048

A fenti képet a következő levél kíséretében kaptam:

Szia! Én egy fiatal olvasótok vagyok nagyon tetszik a blogotok :)) Bevallom nincs sok önbizalmam szeretném véleményeztetni a szerszámom a blogon :$ Remélem tudsz ebben segíteni és én lehetek a következő poszt.. :)) Előre is köszönöm a segítséget! :)

Névtelen levélírónk kérdésemre elmondta, hogy 18 éves, a képen látható állapotában 17 cm hosszú a hímtagja. Mit gondoltok róla?

(Első sorban szalonképes véleményeket, konstruktív ám őszinte kritikákat várunk, tiszteletben tarva, hogy nem ismerjük fiatal barátunk nemi beállítottságát, és nem is kell ismernünk, mert úgy hiszem nem szexuális kíváncsiságtól hajtva kereste meg közösségünket. szerk)

6 komment

Címkék: penis erekció merevedés pénisz fiatal fityma shaved young hímvessző borotvált összehasonlítás szeméremdomb makk comparison pénisz méret glans összemérés penis comparison pénisz hossz

A bejegyzés trackback címe:

https://ferfidolgok.blog.hu/api/trackback/id/tr535552553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

picaroguy (törölt) 2013.10.07. 20:38:39

Hali!

Szerintem abszolút rendben van a férfiasságod, mind méretileg mind formailag. Nincs miért aggódnód ;)

Zsebhokis 2013.10.11. 12:27:26

Szerintem teljesen jó a méret is, és az alakja is. Az külön figyelemreméltó, hogy ápolt, szépen szőrtelenített. Nincs mitől aggódnod, szerintem sokaknak tetszik és tetszeni fog!

Vesse 2013.10.15. 15:12:40

Nincs ez 17 centi, de nem baj, minden fiu/ferfi hozzatesz egy-ket centit, tudjuk :) Nem is a meret a lenyeg, mert szep szemre?szajra?egyebre valo darab! Klasszikus forma, szep fiatal farok, de azt mar latni a foton, hogy hajlamos vagy a hizasra, tehat mar most sportolj, gogyokurazz, hogz potens klasszul szexelo ferfi legyen beloled, akarmelyik nem oromere. (Ezzel a szep formas farokkal akar not, akar ferfit is teljes egeszeben ki tudsz elegiteni!)

EE|33 2013.12.23. 16:55:19

Hali!

Én szakmai szemmel szeretném véleményezni a brédet, mivel úgy glom, egészségügyisként elég régóta van viszonyítási alapom.

Maga a fütykös méretileg, adottságilag első blikkre a korodnak, nemednek megfelel. Makkod közepén intenzívebb barázdáltság észlel7ő, ez nem probléma, csak gyakrabban morzsold ki hüvelykujjal+tusfürdővel, mert a napi bepállás során keletkező SZMEGMA (fitymatúró) könnyebben megbúj6 benne, főként a mélyebb barázdákban! Szárazon előfordul6, hogy ezek a barázdák kicserepesednek, ezt nem tudom, ezt csak TE tud6od.

A képet jobban elemezve egy igen enyhe fitymaszűkületet vélek felfedezni, amelynek gyűrűje a képen némileg fehéredik. Sztem a brédet félmerev állapotban kap6tad lencsevégre, ezért ebből nem tudni, hogyan viselkedik a szűkület mereven. Ucsak kérdés a fitymaféked viselkedése is, hogy az esetleg nem-e rövid, és ha igen, akkor kapcsolódik-e magához a felfedezett szűkülethez!?

Mindenesetre ha téged funkcionálisan nem zavar, én nem nyúlnék hozzá orvossal, önbizalmilag pedig ne gátoljon az, ami felfedez7ő a fütykösödön, kedves fiatal névtelen olvasó, mert ettől még el tudod skáláztatni a csajokat a második felső "C"-ig, ha jól haxnálod aktus közben. ;-D ˙ X-D

Üdv: EE

egy fiú 2014.08.25. 10:08:55

Nincs miért önbizalomhiányban szenvedned, a nemi szerved, szép, esztétikus, ápolt és a látszó méretei is rendben vannak. Bárki is legyen a partnered, nagyon tetszeni fog neki.
süti beállítások módosítása