Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férfi dolgok

A fiúkat lenyűgözik nemi szerveik. Ez a csodálat sosem szűnik meg. Ha van a témához kapcsolódó képed, videód, írásod, vagy csak kérdésed van, ne habozz! Írj a ferfidolgok.blog@gmail.com-ra!

Utolsó kommentek

  • Kxkxkx: Most találtam rá erre a blogra engem is nagyon izgat a közös hoki de sajnos még nem volt benne részem (2019.05.05. 21:52) Közös hoki
  • gyuzsa: ....az első ilyen élményem egy nyilvános wc-ben volt, ahol egy eléggé ittas pasi verte a farkát a piszoárnál. Először kimentem, de izgatott a dolog, többször is visszamentem és néztem....aztán elkez... (2018.03.31. 08:40) Közös hoki
  • Giton: Számomra ez az egyik legizgatóbb formája a szexnek. Nem volt benne sokszor részem, de nagyon izgat. (2018.02.19. 11:09) Közös hoki
  • Hajas Ferenc: Heteró fiuknál is természetes a közös hoki (2017.08.22. 07:01) Közös hoki
  • Hajas Ferenc: Kiverném közösen fiukkal aki benne van irjon. (2017.08.22. 06:56) Közös hoki
  • Utolsó 20

Napi fütyi

2014.01.29. 00:42 Dr. Jerry

tim_02_037_1390952465.jpg_960x1242

2 komment

Címkék: penis pénisz fiatal fityma young hímvessző makk nyugalmi állapot flaccid petyhüdt glans

A bejegyzés trackback címe:

https://ferfidolgok.blog.hu/api/trackback/id/tr465787468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EE|33 2014.01.30. 03:59:55

Hm. A húgycsőnyílás ajkai kicsit kitüremkednek, ugyanakkor szépen, ízlésesen látszódik a fitymafék is eme lógó petyhüdtségben. A pénisztesten a hímvessző tövétől előrefelé mintha Fordyce-pöttyök nyomait vélném felfedezni, amit a fityma felé haladva Photoshoppal leretusáltak, ott ugyanis túl púderszerűen 1színű a bőr. Am. nem rossz kép fotózás szemptjából...
süti beállítások módosítása