Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férfi dolgok

A fiúkat lenyűgözik nemi szerveik. Ez a csodálat sosem szűnik meg. Ha van a témához kapcsolódó képed, videód, írásod, vagy csak kérdésed van, ne habozz! Írj a ferfidolgok.blog@gmail.com-ra!

Utolsó kommentek

  • Kxkxkx: Most találtam rá erre a blogra engem is nagyon izgat a közös hoki de sajnos még nem volt benne részem (2019.05.05. 21:52) Közös hoki
  • gyuzsa: ....az első ilyen élményem egy nyilvános wc-ben volt, ahol egy eléggé ittas pasi verte a farkát a piszoárnál. Először kimentem, de izgatott a dolog, többször is visszamentem és néztem....aztán elkez... (2018.03.31. 08:40) Közös hoki
  • Giton: Számomra ez az egyik legizgatóbb formája a szexnek. Nem volt benne sokszor részem, de nagyon izgat. (2018.02.19. 11:09) Közös hoki
  • Hajas Ferenc: Heteró fiuknál is természetes a közös hoki (2017.08.22. 07:01) Közös hoki
  • Hajas Ferenc: Kiverném közösen fiukkal aki benne van irjon. (2017.08.22. 06:56) Közös hoki
  • Utolsó 20

HereStory+ : EE esete

2013.12.28. 02:17 Dr. Jerry

Ismét olvasói levelet osztok meg veletek, vagyis egy férfitársunk posztját amit előző írásom fényében szeretne felajánlani okulásunkra:

"Nekem lassan 1 éve volt uez a problémám, ám nem kellett ahhoz a jobb lábamra állni, s az okát nem találták meg,... csak elmúlt. Magától. 

Azt hittem varicokele, -- olyannyira duzzadtnak, kitágultnak éreztem jobboldali ondóvezetékemet, -- de az jellemzően inkább a bal here betegsége. Ritkán a jobbnál is előfordul6, de ott már vmi nagy gebasznak kell lennie. 

Én azt vettem észre anno magamon, hogy elkezdtem 1re többször foglalkozni a jobb herémmel, vmi elkezdett zavarni benne. Rendszeresen vizsgálgatni kezdtem, s felfedeztem rajta egy kis lencsényi kemény csomócskát. Sokakkal ellentétben talán én nem kapásból a hererákra gtam, bár megfordult a fejemben ez az opció is. Viszont akkor még soha életemben nem vtam műtve és régebben megvallom -- magam is féltem a műtéttől, pláne ha a legnemesebb szerveimről van szó -- megfordult a fejemben az, hogy esetleg "felnyitnak" odalenn, de vhogy nem féltem. Tudomásul vettem, de nem izgultam vmiért emiatt. Közben egyfajta egyre érzékenyebbé vált a jobb herém, úm. "diszkomfortérzés" alakult ki benne, s kezdett állandósulni, később már fájogatni, fájni is elkezdett, majd főleg ÉGNI, HÚZÓDNI! (Emiatt tippeltem a varicokelére.) Nem féltem lépni. 
Elmentem az urológushoz rákövetkező 7főn. Aranyos portáscsajszi snappolt nekem egy urodokit. Kb. negyed óra múlva rendelő is felszabadult, gatya le, asztalra föl. Áttapintotta a heréket, kis rávezetés után ő is észrevette a csomócskát, rábökte: Nagy vszséggel csak "spermatokele". A diszkomfortérzésre nem írt semmit, jegeljem, ha fáj. Oks. 

Rákövetkező hétvégére súlyosbodott, sőt, egyre elvisel7etlenebbé vált a helyzet: Kicsit már a járásomon is látszani kezdett, hogy itt vmi nincs rendben, az éjszakai hűtésről, fagyasztóból kivett hűsítő-zselépárna kényszeres alkalmazásáról, száras alsóm ezzel való kitömködéséről nem is bexélve. Aggódtam és zavart ez az állapot. 
Köv. hétfőn vixxa az urológiára. Cuki portáscsajszi most másik dokit fogott nekem, egy kissé komolyabbat és tárgyilagosabbat, mint az előző. Kapásból bevitt egy másik, némiképp esztétikusabb és higiénikusabb rendelőbe, gatya le, felfeküdtem megint. Ez a doki már jóóval alaposabb volt. A fitymát is megnézte, hátrahúzta, sérvet is vizsgált némiképp megköhögtetve, majd kelek fel az asztalról, eszébe jut még vmi,... hátra arc!  Ágyra keresztbe rádőlni, gatya marad lent! Gumikesztyű, zselé... d°|°b (Mondanom sem kell, ez a 2. prosztatavizsgálatom sokkal intenzívebb "élmény" volt, mint úgy 10 évvel előtte az előző. Nem fájt, csak kellemetlen volt. Annyira megnyomkodta a prosztatámat, hogy közben "élesen" éreztem az ingert, hogy csövelnem kell, és féltem, hogy ott el is pössentem magam úgy, miközben ő vizsgál. De szerencsére nem így történt. 
Miután "alaposan megnyomkodott odabenn", kiküldött csövelni, de csak a vizelet megindulásakor kiadott vizeletmennyiség érdekelte őt. Pontosabban nem is a vizelet, hanem az abban esetlegesen leülepedő genny, amiből SEMENNYI nem volt benne. Tanácstalan volt, mi a bajom!? Erre kértem egy hereUH-t, amire ő vixxakérdezett, hogy: 
"-- Az Önt megnyugtatná?"... erre én... 
"-- Nagy vszséggel le7séges! Vesztenivalónk elvégre nincs vele!" 
Rendben. Kiírt kb. 2 hét múlvára egy teljes hereUH-ra, addigra szépen MINDEN FÁJDALMAM -- noha lassan, de -- ELMÚLT! :-o 

A hereUH meg csak a spermatokelét erősítette meg, amely nem is a herémen volt rajta, hanem a mellékhere elülső részéből áll ki."

2012-03-04

Szólj hozzá!

Címkék: here testicle testis scrotum

A bejegyzés trackback címe:

https://ferfidolgok.blog.hu/api/trackback/id/tr335714121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása