Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férfi dolgok

A fiúkat lenyűgözik nemi szerveik. Ez a csodálat sosem szűnik meg. Ha van a témához kapcsolódó képed, videód, írásod, vagy csak kérdésed van, ne habozz! Írj a ferfidolgok.blog@gmail.com-ra!

Utolsó kommentek

  • Kxkxkx: Most találtam rá erre a blogra engem is nagyon izgat a közös hoki de sajnos még nem volt benne részem (2019.05.05. 21:52) Közös hoki
  • gyuzsa: ....az első ilyen élményem egy nyilvános wc-ben volt, ahol egy eléggé ittas pasi verte a farkát a piszoárnál. Először kimentem, de izgatott a dolog, többször is visszamentem és néztem....aztán elkez... (2018.03.31. 08:40) Közös hoki
  • Giton: Számomra ez az egyik legizgatóbb formája a szexnek. Nem volt benne sokszor részem, de nagyon izgat. (2018.02.19. 11:09) Közös hoki
  • Hajas Ferenc: Heteró fiuknál is természetes a közös hoki (2017.08.22. 07:01) Közös hoki
  • Hajas Ferenc: Kiverném közösen fiukkal aki benne van irjon. (2017.08.22. 06:56) Közös hoki
  • Utolsó 20

Kísérlet

2012.11.08. 16:04 Dr. Jerry

penisz_meret_1352386986.jpg_1272x1544

Minden fiú tudja, hogy a pénisze petyhüdt mérete erősen függ a hőmérsékleti viszonyoktól. Mivel gyerekkorom óta rendszeresen úszok, már megszoktam a hideg víz hatására, szemtelenül összezsugorodó kukik látványát. Már általános iskolában is szembetűnő volt a különbség, ahogy az öltözőben megszabadultunk vizes fürdőnadrágjainktól.  Egyes a szomszédos női öltözőbe bejáratos lányoktól még ma is visszahallom, hogy milyen harsány kacagások hallatszottak át hozzájuk. Ők nem tudhatták, hogy mennyire mulatságosnak tartottuk, hogy egyeseknek csak egy kis bőrdarab látszott csak ilyenkor ami egyébként a fitymájuk volt. Később kamaszként mikor már feltűnő különbségek alakultak ki a korábban érő sporttársaim és köztem, borzasztó igazságtalannak tartottam, hogy ebben a sportban elkerülhetetlen a teljes meztelenség edzés előtt és után, nem úgy mint a tornaórák alsónadrágos átöltözései során, illetve azt, hogy mindenki a hidegben összezsugorodott farkát volt köteles vállalni a többiek előtt, szégyen ide vagy oda. Évek alatt, a többieket beérve mára már nem zavar, épp ellenkezőleg: érdekelt számszerűsítve, vizualizálva mekkora is a különbség a  nemi szerveimnormális nyugalmi állapota, és a hidegvizes, öltözőben mutatott méretük közt. Ezért csináltam a fenti képeket, a baloldaliak értelem szerűen a meleg környezetben 10 centis péniszem ábrázolják, a jobb oldaliak pedig ugyan abból a távolságból, azonos beállításokkal készültek egy nedves úszónadrágot letolva.

2 komment

Címkék: penis pénisz hímvessző nyugalmi állapot flaccid

A bejegyzés trackback címe:

https://ferfidolgok.blog.hu/api/trackback/id/tr644897336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

srác22 2012.11.10. 13:30:25

Nálam, mivel alap állapotban is kisebb, ezért még most is előfordul, hogy ha túl hideg van, vagy ha vizes nadrágot szedek le magamról, hogy leginkább csak a bőr látszik, és semmi más.

Hokis Pasi 2013.04.23. 13:11:54

Nekem annyira összezsugorodik a hideg víztől, hogy ha kijövök belőle, akkor a napon lehetek órákig, akkor is olyan picike kukaccá válik, mint egy ovisé. Ha strandon, vagy ha főleg nudista strandon vagyok, akkor azt szoktam csinálni, hogy ha kijöttem a vízből, akkor gyorsan elmegyek a WC-re vagy a bokrok közé, és hokizgatok vele addig, amíg újra normál méretű nem lesz (nem verem ki, csak húzohatom).
süti beállítások módosítása